Nieuw avontuur, nieuwe blog!

Hoi lieve volgers,

er is best wel een grote kans dat je geen idee hebt waarom je dit mailtje krijgt. Om je helpten te herinneren: je volgde mij met mijn reis door India, Nepal, Thailand, Laos en Camodja. Inmiddels zijn we een paar jaar later en heb ik mijn Bachelor diploma (jaja, in South and Southeast Asian Studies) gehaald en ben ik afgelopen februari begonnen met mijn Master programma (Cultural Anthropology and Development Sociology: A Sustainable World), weer aan de Uni Leiden. Onderdeel hiervan is veldwerk doen, en jullie kunnen het waarschijnlijk al raden, dit gaat Jule in India doen. Precies! :)

Als jullie me (weer) willen volgen kan dat op: www.julindia.com
Onder het kopje 'Hoi, ik ben Juli' vinden jullie aan de rechterkant een mogelijkheid om je emailadres in te vullen (niet vergeten te bevestigen!) en dan worden jullie op de hoogte gehouden van mijn nieuwe avontuur.

Hopelijk tot op mijn nieuwe blog/website!

Liefs,
Jule

P.s. Deze blog zal ik verwijderen.

Reacties

Reacties

Deanna

Coool ik wens je heel veel succes toi toi toi
dikke knuff
Deanna

Tiny

Heel veel succes. Ik ga je volgen. Groetjes,
Tiny

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!